فروش مواد شیمیایی اصفهان

تری کلرو استیک اسید
تری کلرواستیک اسید
جولای 30, 2020
خواص و کاربردهای تری فلوئورواستیک اسید(Trifluoroacetic acid)EXIR
دسامبر 20, 2021

فروش مواد شیمیایی اصفهان

نمایندگی شرکت اکسیر اتریش در ایران - شرکت آوا تجهیز آزما نماینده انحصاری فروش محصولات شرکت اکسیر (EXIR) - فروش مواد شیمیایی اصفهان

نمایندگی شرکت اکسیر اتریش در ایران - شرکت آوا تجهیز آزما نماینده انحصاری فروش محصولات شرکت اکسیر (EXIR)

[vc_row][vc_column][vc_column_text]

فروش مواد شیمیایی اصفهان

مواد شیمیایی آزمایشگاهی، ورودی حیاتی بخش مهمی از صنایع کشور مثل پتروشیمی، علوم آزمایشگاهی، تولید لوازم آرایشی، آبکاری فلزات و … هستند که بدون آن‌ها، بسیاری از فرایندهای تولیدی و پژوهشی، متوقف شده و چرخ صنعت، لنگ می‌ماند. به همین دلیل تأمین این ورودی، اهمیت خاصی برای شرکت‌ها دارد و آن‌ها پیوسته در تلاش هستند که بتوانند به‌واسطه دسترسی به یک مرکز فروش مواد شیمیایی در اصفهان، ورودی لازم برای انجام عملیاتشان را با کیفیت مناسب تهیه کنند.

معیارهای مهم در انتخاب تامین کننده مواد شیمیایی

کیفیت، قیمت و تحویل به‌موقع، سه مؤلفه اساسی هستند که یک مرکز فروش مواد شیمیایی در اصفهان را به نامی متمایز تبدیل می‌کنند. خروجی صنایع شیمیایی و خصوصیات آنچه تولید می‌کنند، وابستگی بسیار زیادی به کیفیت مواد ورودی دارد. مواد شیمیایی بی‌کیفیت و غیر اصل، می‌توانند به خروجی عملیات آسیب زده و باعث افت چشمگیر میزان فروش و درآمد شوند. بنابراین کیفیت محصول، یک پیش‌شرط بی‌جایگزین است که باید در انتخاب یک مرکز فروش مواد شیمیایی، توجه ویژه‌ای به آن داشته باشید.

از سوی دیگر، استمرار فرایند تولید، تا حد زیادی به همکاری با یک مرکز فروش مواد شیمیایی که بتواند نیاز شرکت‌ها را به‌موقع تامین کند، وابسته است. البته دسترسی به ورودی در هر شکلی از فرایند تولید، اهمیت ویژه‌ای دارد که این امر، در ارتباط با فرایندهایی که با مواد شیمیایی سروکار دارند، اهمیت مضاعفی پیدا می‌کند.
قیمت مواد شیمیایی آزمایشگاهی، یک معیار بسیار مهم دیگر در ارتباط با انتخاب تأمین‌کننده است. واضح است که همه شرکت‌های فعال در صنایع مختلف، ترجیح می‌دهند با کاهش هزینه سفارش مواد، حاشیه سودشان را افزایش دهند و این امر، در شرایط فعلی که قیمت مواد اولیه مخصوصاً مواد شیمیایی به دلایلی مثل تحریم‌های سیاسی، رشد معناداری را تجربه می‌کند، موضوعیت بیشتری در مقایسه با قبل دارد.

خرید مواد شیمیایی آزمایشگاهی از آوا تجهیز

آیا برای تحقق اهداف تولیدی و پژوهشی‌تان، در جستجوی یک مرکز فروش مواد شیمیایی معتبر و متمایز هستید؟ آوا تجهیز، مجموعه‌ای تخصصی در استان اصفهان است که در حوزه تولید و فروش انواع مواد شیمیایی و تجهیزات آزمایشگاهی فعالیت می‌کند. اما یکی دیگر از حوزه‌های فعالیت آوا تجهیز، واردات مواد شیمیایی و تجهیزات آزمایشگاهی اصل و باکیفیت از معتبرترین برندهای جهانی به کشور است که همین ویژگی، آن را برای بخش عمده‌ای از صنایع استان اصفهان و همین‌طور سایر استان‌های کشور، به یک تأمین‌کننده معتمد تبدیل کرده است.

از دیگر وجوه تمایز شرکت آوا تجهیز، قیمت بسیار مناسب مواد شیمیایی بالأخص محصولات وارداتی آن است. از آنجا که آوا تجهیز این مواد را به‌صورت مستقیم از شرکت‌های معتبر جهانی وارد می‌کند، دیگر خبری از کانال‌های واسطه‌ای نیست و همین امر سبب می‌شود که هزینه تأمین و متعاقباً قیمت تمام‌شده مواد شیمیایی خارجی برای خریداران گرامی، به حداقل برسد. Sigma، Merck، Charles، Sapco، Alpha، SantaCruzs و … تنها تعدادی از برندهای معروف جهانی هستند که آوا تجهیز، محصولات آن‌ها را وارد نموده و با مناسب‌ترین قیمت بازار به شرکت‌های مختلف، عرضه می‌نماید.

تامین و واردات مواد شیمیایی آزمایشگاهی 

تولید، توزیع و فروش مواد شیمیایی، تنها حوزه‌هایی نیستند که شرکت آوا تجهیز در آن‌ها فعال است. همان‌طور که قطعاً می‌دانید، فرآیند تامین مواد شیمیایی، ماهیتی بسیار تخصصی داشته و به همین دلیل، بسیاری از شرکت‌ها قبل از سفارش و خرید، نیازمند دریافت خدمات مشاوره‌ای در این زمینه هستند. نظر به اهمیت این موضوع، کارشناسان ما همواره آمادگی دارند که با ارائه مشاوره‌های تخصصی، شما خریداران گرامی را در مسیر انتخاب دقیق نوع و مقدار مواد شیمیایی موردنیازتان، راهنمایی و همراهی کنند.
شما می‌توانید مواد شیمیایی موردنیازتان را با کیفیت بی‌نظیر در مقادیر دلخواه و با مناسب‌ترین قیمت بازار از طریق آوا تجهیز تهیه کنید و ما آنچه را سفارش می‌دهید، در بسته‌بندی‌های کاملاً ایمن و مطمئن، در هر کجای ایران که باشید، در سریع‌ترین زمان ممکن به دستتان می‌رسانیم. اعتماد شما خریداران گرامی، سرمایه‌ای گران‌بهاست که آوا تجهیز به آن افتخار می‌کند.

شرکت آوا تجهیز آزما

شرکت آوا تجهیز آزما با بیش از 15 سال سابقه در زمینه واردات مواد شیمیایی از برند ها معتبر جهانی و نمایندگی فروش محصولات کمپانی اکسیر اتریش در ایران ، آماده فروش انواع مواد شیمیایی در اصفهان و سایر شهر ها و استان ها در ایران است.

برای دریافت مشاوره تخصصی در زمینه انواع مواد شیمیایی آزمایشگاهی و صنعتی، کاربرد مواد شیمیایی و موارد مصرف این مواد نیز می توانید با کارشناسان آوا تجهیز آزما تماس بگیرید. کارشناسن ما با سابقه و تجربه بالا در زمینه مواد شیمیایی آزمایشگاهی در اصفهان آماده ارائه هر گونه مشاوره در انتخاب و خرید مواد شیمیایی ازمایشگاهی در خدمت شما هستند. این شرکت با دارا بودن نمایندگی مواد شیمایی شرکت اکسیر اتریش آماده همکاری با سازمان ، مراکز بهداتشتی ، آموزشی و دانشگاه ها در شهر و استان اصفهان است. با توجه به اینکه مواد شیمیایی دارای برندهای و مارک های مختلف تجاری و صنعتی می باشد و قیمت ها بر اساس نوع برند تغییر می کند، شرکت  آواتجهیز آزما  تلاش در ارائه محصولات با برندهای واقعی و قیمت های مناسب داشته و اصل را بر صداقت با مشتری گذاشته است.

فروش مواد شیمیایی ازمایشگاهی در اصفهان

این شرکت با در اختیار داشتن انبار بزرگ ،  مجهز و کامل از انواع محصولات شیمیایی مانند ، کلروبنزن ، آمونیاک ، اوره ، دی اتیل اتر ، سولفوریک اسید ، استونیتریل ، پیریدین ، سیکلوهگزان ، سدیم هیدروکسید ، ایزوکتان ، تتراهیدروفوران  ، محیط کشت  ، تری کلرو استیک اسید ، کروماتوگرافی ، سیلیکا ژل ،

مشخصات تماس و ادرس :

اصفهان، شاهین شهر،خیابان نظامی فرعی 6 غربی پلاک 2 طبقه3 واحد 5

03145241927

09135080594

[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *